think outside the box

Nu brinner det i knutarna. Det är nära. Och jag spenderar så lite tid i lägenheten som möjligt. Åker hem till mamma och pappa så fort jag får lite tid över.. Får lite panik av att se alla kartonger och säckar. Så otroligt omysigt att sitta i soffan och se tv i ett förråd av lådor.

Jag har haft den bästa helgen på mycket länge. Hemma i Norsjö. Tacomys och promenader på sjön, en sväng till Lycksele med mamma. Fyndade en del saker på superrea, sen åkte jag till Malå för att umgås med Marre, Jill och Emma. Vi käkade tacos, drack vin och satt uppe och snackade till efter midnatt. Sen sova över. Så mysigt som det möjligtvis kunde bli. Och födelsedagskalas med tårta och restaurangbesök..

Jag berättade tidigare om
Tessan som jag med hjälp av google fann. Hon som ska gå samma skola som mig. Idén om att Googla skolkompisar har visst spridit sig till andra med, och under helgens gång har jag kommit i kontakt med 2 till. Så nu är vi 4 st tjejer som "snackas". Johanna, Tessan, Cecilia och jag. Järngänget. Strålande, strålande! :-D

8 arbetspass kvar och ynka 15 dagar........ Looooooorrd vad dessa månader har sprungit ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: tess

längtar såååååååååååååååå :D vi kommer ha så kul! :D

Postat av: Anonym

Tessan, det tror jag med! :-D Garanterat..

2011-03-08 @ 14:02:25
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 02:37:03
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback