måndag

God Afton.
Ny vecka, och 7 dagar till skolstart. Jag har ännu inte direkt börjat längta så mycket då jag har så mycket annat att fixa med här hemma. Men det kommer nog. Tur att söta Therese smittar av sig med sin egen längtan :-)
Igår fortsatte vårt stök bland alla kartonger. Jag trodde aldrig att det skulle bli någon ordning men det börjar ta sig. Bara vi får tag på en borr så man kan sätta upp hyllor ect. Men när det är klart kommer det att bli så vansinnigt fint här. Lägenheten har all potential i världen.
Idag tog jag en promenad till Fridhemsplan och handlade lite doftljus på In&Finn. Bästa affären. Typ varuhuset i Norsjö men i uppgraderad version.
Nu inväntas festis så då ska jag promenera emot honom. Jag ska föreslå våfflor ikväll, ruskigt sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback