duktig frånvaro

Ikväll vankas det fest igen. De senaste 2 åren har jag festat väldigt sparsamt ( Kan det bero på att man inte är singel längre.?) men nu har det blivit två helger på rad, oojojdå! Hannas & Fannys 25års fest vore ju dumt att missa. Tessan kommer hit kring 17 så då ska vi ta några sista droppar av procentaltig dryck i denna lägenhet för ett bra tag framöver. Kanske föralltid. Men klädbekymmer när det är som värst, nedpackat i ett tiotal sopsäckar. Öhh!

Jag har flängt som en galning till Norsjö de senaste veckorna. Men jag blir smått galen av att va här hemma när jag är ledig. Jag har lite bananlåde-mani som jag hoppas jag inte bär med mig till Stockholm.

Ja, nu är det ynka 3 dagar kvar till festis kommer upp, då har vi varit från varandra i stort sett 3 månader. Vilka hemska månader, jag har hunnit vara riktigt sjuk, ledsen i massor, gråtit floder, stressat sönder mig, saknat sönder mig, haft tråkigast i världen och varit allmänt butter. Tur ordningen blir som vanligt på Onsdag igen! :-)

Jag skriver inte så mkt här för tillfället, då mitt liv endast består av damm, lådor och packning och den dyrbara tiden vill jag bespara er till annat trams!:-)

Men fr.m nästa vecka så blir det mycke mer från huvudstaden. Och förmodligen betydligt mer av en sminkblogg då jag börjar på IMC om endast 2 veckor (AHHH)

Vi hörs om några dagar då!
Puss och kram!




Jag och Bettsan på bal- Några år yngre, lite blondare, en piercing rikare, tusenfalldiga erfarenheter på lager, redo att brukas, lite mer pink-fashion, lite mer för pojkar som tänjer på gränserna. Gjorde om, gjorde rätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback