bed intruder

Jag har inte riktigt hämtat mig efter Lördagen ännu. Inte för att jag var så full, det var jag ej, men bara den där magiska känslan av trevlighet. Det var så himla trevlig Halv 8 hos Emma. Goda drinkar, god mat, gott sällskap, välplanerad kväll som inte slutade som vi hade tänkt men slutade gott ändå. Fia introducerade mig för Loreen och jag är henne evigt tacksam över det. Jag har inte följt Mello slaviskt så jag har missat deltävlingen där hon medverkade. Hennes låt. Lord! Hennes röst ger mig ståfräs på armarna. Jag har spelat den på repeat i 2 dygn nu. ---> Loreen-My heart is refusing me.
En annan "låt" som jag har blivit sådär smått besatt av är Bed Intruder Song. Två galet påhittiga grabbar har lagt musik på, i det här fallet, ett nyhetsinslag så det blev en riktigt skön låt, ---> Bed Intruder Song

På Lördag vankas 25års fest för kära kusin Hanna. Bara att ladda om..

Godnatt från mig! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback