vaga bond

God dagens God dagens. Alles gut?

Vilken supermysig heelg jag har haft. Fy å. I Fredags hade Love lagat världens godaste laxpasta när jag kom hem från jobbet. Sen spelade vi lite Vaga Bond innan vi begav oss in till stan för att se Änglagård med Anton och Emms. Efter bion blev det spelkväll med dom och Elsan och William hemma hos oss. Vaga Bond än en gång. Gissa om man blir beroende eller......

I går blev jag väckt av jobbet. Frågade om jag hade lust att jobba till 15. Why not. Sen blev det en spontanare av mi parents. Dom kom till stan och vi bjöd på middag- Grekiska pannkakor med ricottatzatsiki, prucioutto, sockersärtssallad och en glass med mango & passionsfruktssalsa efteråt. Sedan gick vi på bio igen, Svinlängorna. Sen följde jag dem hem och sov i min gamla säng=Magi. Kring 6-tiden rullade Freddisen in efter en natt jobbandes på Statt. Och idag kommer kusinerna hit på middag.

Och imorgon åker kära till Sthlm för att gå på arbetsintervju ang att vakta regeringen. Får han jobbet kanske han stannar på obestämt tid. Suger. MEN. Då ser jag alltså en vår beståendes av massa helger i storsta´n. Och det gillas ju såklart! :D


Nu ska jag invänta sovar´n så vi kan spela lite Vaga Bond... I HAVE TO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback