frustration frustration frustration

Ja hallå där.

Min frustration är överväldigande.. Sedan jul har jag varit sjuk på ett eller annat sätt. Först en vecka beståendes av magkatarr. När den är under kontroll blir jag vansinnigt förkyld. Men jag envisas med att jobba endå. Blir kryare sen som ett brev på posten får jag över 39 graders feber under natten. Jag har aldrig känt mig så hjälplös och ensam som jag gjorde igår natt och igår kväll. På kvällen kom min kära syster till mig med lite yougurt, nyponsoppa och isglass att mata mig med. Hennes sambo trippade over till grannarna och införskaffade medicin. I morse kom min kära bror med lite gottigott. Nu är jag hos mamma och pappa och hoppas att jag kan bli frisk.

Hursom, Tips Tips nu i förkylningstider.. Vicks Vapo Rub. Mot täta bihålor och krasslig hals. Smörj salvan kring bihålorna och over näsan och kring hals och bröstkorg. Man blir piggare på nolltid! :) Effektivare än nässpray.
Alternativt koka upp vatten och lägga i en klick med detta sen andas in ångorna över grytan med vattnet, med en handduk over huvudet.


Kommentarer
Postat av: Ericas man

Du var inte på ett bröllop i somras, med tanke på "ericas sambo";-)

2011-01-16 @ 11:13:47
Postat av: Anonym

oj, vilken förolämpning mot dig patrik, jag ber så hemskt mkt om ursäkt;P Ericas MAN såklart;P

2011-01-16 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback