Måndag 31 Januari

Vilken HELG. Snacka om att livet gjort en U-turn på två röda.
Fredrik kom iaf hem i Torsdagsnatt. I Fredags bestämde vi oss för att vi ska flytta ner igen.
Eller, vi försökte lösa vår situation på annat vis, då jag har sagt blankt NEJ till att flytta igen. Men efter många många fällda tårar och frustration så kände jag att det finns ingen annan utväg att att dra. Denna Ångest som jag känt inför detta under dessa dagar går nog inte att beskriva. Flytta från allt mot min vilja. Fy vilken känsla. Och skolan jag kommit in på i Umeå.....

... Idag känns det dock bra. Samtidigt som jag har jobbat så har jag löst min bistra livssituation. Jag har kommit in på IMC som ligger vid Stureplan samtidigt som jag avsagt mig skolan i Umeå. Jag har pratat med chefen ang uppsägning från jobbet, vi har pratat med hyresvärden ang uthyrning av lägenhet i andrahand. Så 26 Mars säger vi hejdå till Norrland och Hejhej till Stockholm. 4 April börjar jag skola och går fram till sommaren.

EFFEKTIVITET, och det är fantastiskt när det går enligt planerna! :D

Annars var festen i Lördags helt hysteriskt trevlig. Jag har så goa tjejer i mitt liv!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är impulsiv...tänk dig noga för

2011-02-01 @ 09:08:18
Postat av: Anonym

Jo jag är impulsiv och jag vet vad jag gör.

Postat av: Anonym

Skit i vad andra säger sis, du vet vad som är rätt och det kommer bli jättebra där nere!! :-)

2011-02-01 @ 11:04:39
Postat av: Anonym

Jag är SÅÅ taggad. Jäklar vad jag ska kämpa för att lyckas få ett sjukt bra jobb! :-D

2011-02-01 @ 11:58:48
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback