jag hatar livet just nu.

Hur mycket ska man kämpa ? Hur mycket orkar kroppen kämpa innan man helt enkelt ger upp?

Livet är så sjukt orättvist.
Mitt allt har tappat jobbtillfällen i stan. Eller, dom har gått förlorade, så han har inget annat val än att bo i Stockholm och jobba numera. Det gör mig fullständigt förkrossad.

1, Han jobbar där. Vi måste pendla mellan varandra för att ses vilket Inte håller i längden när det kostar så mkt.


2, Jag ger upp mitt liv och flyttar tillbaka till Stockholm, vilket är det absolut sista jag vill, då jag har för mycket här som jag inte är beredd att ge upp.

Hur vi än gör blir det inte bra. Det känns som att vi försöker ta oss över ett berg men faller ner hela hela hela tiden.

Jag orkar inte hoppas längre! Vi vet båda att vi alltid kommer att vara vi, men det känns så hopplöst.. Det enda vi vill är ju att leva tillsammans och vara lyckliga!


Åh! ;-(



Mina två hjärtan. Det finns Ingenting i världen som jag inte skulle göra för dig.

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Postat av: Emma

Vi måste helt enkelt hitta ett jobb åt Fredrik i stan! Sen är allt löst!=)

2011-01-28 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback