i need a change.

Miljöombyte. Jag är i stort behov av miljöombyte.
När jag kom hem idag så kollade jag genast upp vad det fanns för behov av personal runt om i Umeå och hittade att ett cafe i MVG-gallerian söker personal. 5 min senare har jag ställt mig i kö på en lägenhet. Och SEN ringde jag min kära sambo och berättade detta, kanske agerade i fel ordning, kanske inte. Han påstod att jag är för impulsiv, men jag förstår inte alls vad han menar.!?!?!?!?!?!? ;-) Jajaja, jag är sjukt impulsiv i mina handlingar ibland, men vad gör man.

Imorgon när jag vaknar kanske jag ångrar mig. Det vet man aldrig. Högst troligt. Som så många andra gånger..



.... och så levde hon vidare i alla sina dagar, precis i samma bana som tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback