2011

Gott nytt år några dagar för sent...

Jag avslutade det gamla året med magkatarr och inleder det nya året med en rejäääl förkylning. Det slutade inte bra och började inte speciellt bra heller.

Jag har några nyårslöften att hålla som varje år. Och vad är inte ett löfte till för annat än att brytas?

- Träna- Beach 2011
(Brukar gå bra i kanske 2,3 veckor...)

- Äta något godis eller onyttigt max 1 gång /månad
( Det blir nog inga problem..)

- Bli smart
(Börjar bli.. har införskaffat 3 spel som ska hjälpa mig på traven. Har spelat varje kväll i flera timmar så, kanske kanske......)

- Jag och Fredrik ska ha en dag i månaden som vi planerar något skoj tillsammans.


Vi får se hur det går, vi får se hur det går!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback