Torsdag 3 februari

Igår kom mamma till stan. Så jag skyndade mig hem efter nattjobbet, duschade, åt frukost och inväntade kära mor. Vi gick till banken och betalade utbildningen, gick till gymmet och sa upp årskortet och självklart blev det en hel del springande på affärer. Jag fyndade massa reafynd, yay. Gissa om jag var trött igårkväll. Det är ett rejält träningspass att hinna med i mammas takt på shoppingrundor. Jag hoppas jag blir bättre med åren! ;-P

Nu sitter jag hemma i Norsjö. Bokade tid hos tandläkaren idag så jag har gjort bort det innan jag åker ner.

Till min lättnad har jag kommit på att det går en buss ända utanför oss fram till skol-området. Då slipper jag trängas i T-banan. OCH att Fredrik förmodligen har fått en heltid på riksdagen istället för en halvtid. Det går Bara framåt...! :)

Nu ska vi ut och gå i snöfallet.

Ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback