tis 8 feb

Jag hade ett smärre breakdown inatt när jag kom hem efter jobbet. Det blev nog helt enkelt för mycket tankar som snurrade i mitt lilla huvud. Problemlösning, hur, var, när, varför. Idag är det bättre! :)

Idag skrev jag på uppsägningspappret från mitt jobb. No turning back, nono! Och när jag kom hem hade beskedet om skolan anlänt. Vad ser jag till min stora förvåning, att skolan låg inte på Kungsgatan som jag hade trott (då hade jag fått gå ca 2 km) utan på Kungsholmsgatan ( Då behöver jag endast gå ca 500 m.). Fy så smidigt. Nästan kvartersgrannen. Sån flyt hade jag sist jag flyttade ner också. Då låg jobbet bara ca 5 min hemifrån.. Skönt skönt!

På fredagmorgon tar jag planet ner till min kära. Jag längtar så mkt efter honom. Min bror befinner sig även i huvudstaden denna helg. Fredagen har jag lovat honom ett besök på Texas Longhorn. Soom han har tjatat. Och så ska vi träffa kära Anna på Lördag, för att avnjuta ett besök på Libanesen. Ska bli spännande! :D

Nu- Tvkväll för HELA slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback