Onsdag 2 februari

Oj oj oj. Jag har en heltid av fix på sidan av mitt jobb. Men det är såå roligt! Jag älskar att ha fullt upp och att måsta pussla hit och dit. Jag har haft kontakt med rektorn på IMC i Stockholm ang ledig plats till mig och hon är så trevlig, vilket gör mig så mycket mer förväntansfull på våren.

Och oroa er inte, ni som nu gör det. Det var en tung helg innan jag visste hur vi skulle lösa det med allting men nu när allt har fallit så väl på plats så känns det BARA bra. Jag gör detta för MIN skull och jag ska få MIN dröm uppfylld. Jag kommer att kämpa steeeenhårt för att lyckas, och vet ni vad? Det kommer jag att göra också. Det vet jag. 110% Carolina en tid framöver. Jag kan inte tänka på alla som jag kommer att sakna, vårt hem som vi trivs i så bra, våran bil som vi ska sälja. Jag måste tänka framåt. På mig själv. På Fredrik. Allt här uppe finns ju kvar även om jag lämnar det för en stund..! :)

Plus att jag ser fram emot att träffa klasskamrater och skapa egna kontakter i stan. Så man inte är beroende av ett sällskap.

Och hyresgäster har vi till vår lägenhet också. I andrahand självklart.

Allt är fixat- Precis som det ska! Det är så härligt att vara ung och utan förpliktelser :)

26 Mars-Jag är redo!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt syster!!! Bra inställning. Skit i andras knivhugg i ryggen utan gör det som känns bra, vilket är detta! Så till dom som lägger sig i: sköt erat eget!!

2011-02-02 @ 09:45:17
Postat av: Anonym

Hehe, jag blir inte så påverkad av andra faktiskt. Inte alls med andra ord. Jag är ju inte omyndigförklarad, så vitt jag vet, så..! :) Jag vet själv vad som känns rätt, ingen annan.

Postat av: Anonym

Heja Carolina1!! Hörde att du ska flytta till Sthlm.Det blir nog bra för du har ju faktiskt prövat på att bo där förrut.Hälsa "snygg Fredrik"...Vi hörs Berit F

¨

2011-02-02 @ 21:28:45
Postat av: Anonym

Heja Carolina1!! Hörde att du ska flytta till Sthlm.Det blir nog bra för du har ju faktiskt prövat på att bo där förrut.Hälsa "snygg Fredrik"...Vi hörs Berit F

¨

2011-02-02 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

Jag skulle bara skicka en kommentar men du vet jag är "oslög" så det blev två.

2011-02-02 @ 21:35:08
Postat av: Anonym

Jag skulle bara skicka en kommentar men du vet jag är "oslög" så det blev två.

2011-02-02 @ 21:35:52
Postat av: Anonym

Hej Berit. Jajamen! :) Det blir toppen. Jaa, det ska jag göra! :-)

2011-02-03 @ 09:55:23
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Magda

Tur det löste sig för er, fast du/ni hellre bott kvar i skell!!

2011-02-03 @ 20:16:17
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback