mammapappa-helg

Den här helgen är nog den mysigaste. Mamma och pappa kom idag och ska sova över här. Lite pack-hjälp och sortering av förrådet. Might be needed. Igår var det lägenhetsvisning igen, då dom andra nötterna hoppade av utan att meddela. Den här kvinnan var då bland dom trevligaste jag mött, så det känns jättebra. Och det gör inte så mkt att hennes son är AIK-spelare heller. Kanske rigga upp en kamera i duschen! Nä, sånt ska man inte skämta om! :-P

Igår fick vi sålt vår tv-bänk också. Kvinnan som köpte den hittade ett litet skrapsår på den, så hon fick den 100:- billigare. 2 min efter de att de hade burit ner den kom hon upp igen och gnällde. Dom hade hittat något till obetydligt fel på den. Hon ville ha tillbaka 500:- men de kunde hon glömma. 300 allt som allt fick hon pruta. Idag fick jag klagomail av henne att det var beklagligt att jag inte hade meddelat dessa felen. Jo, som om jag hade undahålllit den informationen om jag hade upptäckt det själv..!?

Nåja, nu ska jag göra en chokladmoussetårta till senare ikväll. Syskonen kommer också förbi på middag. Familjekväll, mysigast på länge!

Ha en bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback