Lördag 5 Februari

Ja så var man inne i en jobbarhelg. Jobbade natten till idag. De nya hyresgästerna har varit hit och tittat på lägenheten idag. Dom var så himla trevliga. Hoppas dom säger ja, det lät lovande iaf.

Igårkväll kände jag verkligen hur mkt veckans stress har slitit på mig. Utslag på bröstkorgen, munsår och riktigt riktig slut. Jag lovade mig själv en heldag i sängen med godis. Men det är ju lättare sagt än gjort. Körde till Konsum efter jobbet och hämtade en hel hög med banankartonger. Så nu har jag sorterat och packat alla Fredriks kläder samt slagit in glas och dylikt i papper. Jag har checkat av allting med hyresvärden så allt är OK. Jag ska rensa förrådet och kasta grejor så vi rymmer sånt vi inte ska ta med ner.

Fast nu ska jag ta en paus mitt i allt organiserade kaos. Några timmar framför TVn med godisskålen har jag förtjänat! :D

Ha en bra Lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes you have!! Jag längtar efter mormors trollgröt och blåbärssoppa :-).

2011-02-05 @ 15:41:19
Postat av: Anonym

Åååååh så himla gott det skulle ha varit. Och sova i kökssoffan hos dom.

Postat av: Anonym

Jag kan göra den innan du flyttar och bju på <3

2011-02-05 @ 21:06:20
Postat av: Anonym

tack.. :D

2011-02-06 @ 08:23:35
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: tess

hej! gud vad roligt! jag har också försökt hitta folk som ska börja samma kurs, men inte hittat! jätte kul att du hittade mig, för det är som sagt skönt att ha någon som är i samma sits! kan du inte adda mig på facebook eller något? :) kram!

2011-02-06 @ 20:41:07
URL: http://theresewadensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback