GREKISKA...!??!

God morgon.
Hemkommen för en stund sedan, jobbat natt. Har startat en tvätt, ätit frukost och läst mailen. Jag är besatt av min mail numera. All kontakt ang lägenheten osv. Alltså FY för att skriva andrahandkontrakt. Jag trodde det skulle va piece of cake, men icke Nicke. Det gäller att skriva ner allt man kan komma på så om något händer så har man kontraktet att gå efter. Och att dessutom formulera det på ett sådant sätt att det inte går att missförstå. Plus att jag inte ska säga en sak och så står det en annan sak på papper. Nä snälla gode gud i himmelen, nu tycker jag att detta kan få vara över, tack!

Igår googlade jag mig fram till en tjejs blogg som även hon ska gå skolan med start i April. Kul att hinna bekanta sig lite med någon ur klassen innan start! :)



Jag hoppas att jag och sambo har möjlighet att unna oss en sista minutenresa i höst. Den känns mer välkommen nu än vad den någonsin gjort. Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback