galenpanna

Detta är nog en av de märkligaste dagarna jag har haft under mitt 24 åriga liv.
När jag skulle kliva på flygbussen mot Falmark i morse för att åka med planet till Stockholm sa chauffören att planet är inställt. Fasen. Vad göra!? En Stockholmskille i busskön sa att han hade en 30årsfest i Linköping ikväll som han absolut inte ville missa så han skulle köra bil ner och frågade om jag skulle me. Så i all hast hoppade vi in i en taxi mot Piteå där vi hämtade en bil och körde till Luleå för att kolla avgångarna från Kallax. Prognosen för eftermiddagen såg verkligen osäker ut så vi körde hela vägen från Luleå till Stockholm. Kom fram för ca 1 h sedan. Haha. Det kunde ha gått precis hursomhelst.
Impulsiva Carro var i farten, igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback