en heldag

Igår fick jag spontaninfall och körde hem till mamma och pappa efter nattskiftet. Idag åkte jag tillbakas för att luncha med Emma och Elisabeth på stan sen drog vi en runda i affärerna. Sen åkte jag direkt till syrran på middag som påminde mig om att det var kvällsöppet på vissa affärer så vi drog ner en runda till. Jag "fyndade" ett par rejält bekväma kilklackar. Jag ser det som investering.. Ett par lite finare bekväma skor att kunna ha på mitt framtida jobb i någon sminkbutik (Vi går händelsen i förväg tycker jag..) Dom hade kostat 1300:- men det var rea på dem. Så ett par bekväma skor med kvalité på rea tackar man väl inte nej till! ;P

Och så unnade jag mig en tub med ansiktsmask från Formula 10.0.6 också. Något skoj måste man väl få ha när man plågas ihjäl här i min ensamhet för att jag och Fred måste vara ifrån varandra så lång tid! :-D




Har sett dessa skor förr och tyckt att dom är riktigt fula. Fast på foten var dom riktigt snygga. Fulsnygga skor är det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback