alla dessa borden

Att flytta till nytt är ju hur kul som helst för lilla inredningsdelen i hjärnan. Men när man nu flyttat till Anderstorp-Norrböle-Stockholm-Älvsbacka-Stockholm så börjar dom där magiska inredningstankarna tyna ut.. Vilken tur att lägenheterna har så olika ponential. Just nu är jag på jakt efter en ny TV-bänk och soffbord som prio, då vi precis sålt våra nuvarande. Det blir ur serien Hemnes från Ikea. Och så borde vi införskaffa en jättegarderob med skjutdörrar att ha i hallen. Och en stor fluffig matta för vardagsrummet.. Och en ny kökslampa att ha ovanför bordet..Fast det vore ju även fantastiskt stilfullt att ha en kristallkrona hängandes i vardagsrummet och i sovrummet. Och för att inte tala om förvaring till toan. Eller varför inte tapetsera om när vi ändå är i farten.. Fast å andra sidan skulle jag vilja köpa nytt löshår.. Och göra nagelförlängning lagom till våren.. Och förnya min garderob.. en resa till ett varmare land hade vi behövt.. dom dära fyratusen som jag gav till välbehövd.. eller dom där trettiotretusen som jag ska skapa en karriär på... och pengar.. som bara... existerar i omloppet.. siffror siffror.. onödiga siffror.......!

... Men så var det någon som nämnde något om att allting kostar. Och där falerade hela projektet. Jag får nöjt klara mig på de lilla vi har tills vidare. Tur att "kärleken övervinner allt", eller hur ordspråket lyder.

Men det är kul med förnyelser ibland, visst!? ;-P





Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback