god dag

Gomorgon, fast det är mitt på dagen.
Jag har blivit bortskämd med härliga sovmornar nu den senaste veckan och aldrig klivit upp före 10. Det trodde jag inte ens att jag skulle vara kapabel till.
Idag är det ett dystert höstväder här. Man får hopp om vår vissa dagar sen dagen efter är det grått och regn. Fy. Bättre det än snö iaf.
Idag ska jag in till stan och handla lite måsten inför skolan. Kanske dra en runda med CV´n också.
Nu har jag uppdaterat på makeupwithme igen. Ska försöka hålla igång den bloggen ganska bra så det inte blir sporadiska inlägg som på denna bloggen. Fast den här har funnits i så många år så jag har inte tänkt tanken på att ta bortden iaf! :-)
Ha en trevlig Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback