tiamo vs gucci or both.

Åh jag blir så less på mig själv ibland. När jag hittat något jag vill ha så finns det inget i världen som heter "spara" eller "nej, du har inte råd", eller " Du ska till Italien snart, du skulle ju spara pengarna dit". Va? Que? Speak
Swedish cuz aj dånt underschtaaand!
September= Vit månad med allt för många grötmiddagar och ett orört konto.
JÅ! HAH.. Ni vet väl om att jag är värdelös? Har vi ätit ute? JA! Har jag shoppat? JAJAMENSAN. Har jag spontantköpt ett täckte för 600 spänn bara för att jag ville känna lite "hotellaktigt" ? JOSÅATTE. Vart är gröten? Ja, inte i min mage iaf. And haven´t been. Den vita månaden? EHM, vin är ovanligt gott nu så shut up!
Hela dagen har jag hängt i luren till Scorett. SVARA. Nä jag ringde 20 ggr men dom trodde väl förmodligen att jag var någon telefonterrorist så dom sket i mig. Gick in till stan istället för att prova dom där "must have"-skorna. Slut. Självklart. Men faaaaaan. Jag behöver dom. Jag har planerat min garderob efter dom. GARR. Jaja. Satan hann före mig denna gången. På ett eller annat sätt ska jag ha dom, pronto! Gick via Kicks och hälsade på kusin som var i arbete. Åh nya Gucci-doften har kommit ut. Den doftade ju ljuuuvligt. Kanske nytt inköp? Ser ni den misslyckade röda tråden genom detta inlägg? Jag gör´t!
Nu ska jag placera min smått söndagslata kropp under mitt allt för dyra spontanköp och försöka mysa utan att få ett il av kvällsdamp som så många gånger förr.


God Söndagsnatt!



Kommentarer
Postat av: Michan

Jo det är sant =) Hahahaha, underbart inlägg. Vet faktiskt inte vart jag "hittade" dig =)

Postat av: AMPELOS

hahahhaaha

2010-09-06 @ 10:59:38
URL: http://ampelos.se
Postat av: Michan

Hahaha, verkligen.

2010-09-06 @ 14:30:53
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback