sörjedag

I dag är en deppig dag. Gud så barnslig jag är. Jag gick in till stan för att lämna in min älskade känga, vars klack har gått av. Men det fanns inget hopp för den. Jag bad Fredrik stoppa dem i en påse och kasta bort när inte jag tittade på. Hela situationen slutade med att jag hamnade i tårar. Hah. Vilket skämt jag är. Fast det ger ju mig utrymme för ännu ett par skor så jag köpte dessa ist:
Love Love.
Sen gick jag och hämtade ut två jackor jag har beställt. En svart och en militärgrön. Avslutningsvis gick jag till Clive Russel och vaxade ögonbryn, överläpp och haka. Det gör ju så ont så man dör en smula, hehe.
Nu inväntar jag bara tiden så jag kan plocka upp Elisabeth sen åka till Emma och titta på Idol. Är man besatt så är man! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback