Det ska REGNA skor över mig innan jag blir nöjd

Nä, nu har jag gett upp. Ringde till Scorett i Sthlm för att be om att få lägga undan ett par boots som senare min bror kunde komma in och köpa eftersom han är där en sväng just nu. Nä, dom var slut där med. Slut i hela Sverige, förutom Växjö. Men är det ödet eller vad? Nu skiter jag i detta och gör som den otroligt trevliga tjejen som svarade i telefon sa, köpa den dyrare modellen i äkta skinn, eller få ett par Tiamo´s hemskickade men priset skiljer bara 50:- så det är inte så mycket att bråka om. Så nu, in till stan och handla SKOR! Ur vägen!!!!!!!!

För övrigt, jag like:ar (Faacebook) min nya pekfingerring i modellsize XXL!
Jag får samtidigt passa på att like:a det återfunna VS-glosset i körsbärsrött. Detta blir en bra dag, jag känner det!
Krameli kram!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

ja skor kan man aldrig få för många av :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback