sparkling lips

Imorse SKULLE vi gå och träna 07.00 så jag bad min kära ställa väckaren på halv. Men jag vaknade inte av den och jag kan ju glömma att han skulle väcka mig så den duktigheten blev som bortsovad.

Idag är en fullspäckad dag:

-Uppstigning, mot gymmet
- In till stan och handla
- Hem, betala räkningar
- Duscha, städa
- Packa, skriva klart faktabladet om Florens
- Dra till G4S och skriva ut faktabladet
- Besök av Emma & Anton.

Men det är kul att vara lite upptagen ibland! :)


Jag är galet besatt av Alexis Jordan´s happiness i inlägget här nedan. Har ni lyssnat på den? Den blir bara bättre och bätrre för varje gång! Tur jag är hemma själv idag så jag kan lyssna på repeat utan att få en stekpanna i skallen, typ!:)


Har ni inga tips till mig? Vad som.. Bra låt, gott recept, snygga kläder, bra resmål, you name it. Vill hitta något nytt! :)


Ha en trevlig Måndag iaf! ♥



Jag var lite rastlös igår så jag trixade lite med ett mörkt läppstift och la på löst ögonglitter. Crazy Crazy, men inget för en utekväll kanske! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback