new york, YSL, italiano God natt!

Jag tänker definnitivt inte Inte vara en i mängden som kommenterar det fantastiska vädret vi har beskådat och genomlidit en dag som denna. Årets första snöfall. Och det blev ett pladask. Inte ens lite mysigt pudersnö som smälter på nästippen, utan slask a´la Stockholmsvinter. Det är Inte Okey! Usch, jag körde in till stan idag för att träffa Emma, och då har jag i vanliga fall 5 min promenad in. I ren protest. Nu påminner jag mig själv att jag bör köpa en fjärde jacka på några veckors tid. Jag hade hoppats på en lite längre höst så jag iaf hinner använda mina tre nya höstjackor, men där bet jag i det sura äpplet.

Igår bokade vi resa till Stockholm och Småland över juletid. Kommer att bli spännande att fira jul tillsammans med någon annans familj än min egen. Men jag är ju vuxen nu, right ?!?! Har även inhandlat årets första julklapp. En Yves Saint Laurent-tröja till min vapendragare (är det så man säger!?), min partner i krig.
Och nu är min kära syster i New York och härjar i några dagar för att sedan åka vidare mot Los Angeles, Las Vegas och gud vet vart. I och med detta så börjar jag inse att det är inte länge kvar för ens vi är i Italien. 2 hela veckor bort. Och jag känner på mig att passet lämnas hemma. Peppar peppar!
Nu blir det en tidig kväll för mig. Hemma själv och mörkräddare än räven. För många avsnitt av Ghost Adventures de senaste dagarna tror jag.
God Natt readers!
Ps, någon annan där ute med blogg.se-plattform som har problem med redigeraren? Att all text dras ihop.

Kommentarer
Postat av: josefin

Var det snö i Stockholm idag? :O

Postat av: Anonym

Näjnäjnäj men det var samma väder i Skellefteå som vintern i Stockholm bruka va! :)

2010-10-17 @ 08:25:17
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: sis

I´ve got your present now! Så dra streck till den 10Dec caus this is awsome! Tycker jag iallafall.. Idag har San Frncisco faktiskt bjudit på sol så det hettar så där snyggt i fejjan. What else? Jag ser ungefär ut som en halt pirat..du vet det tär rätt rejält på kroppen att gå runt i New York i converse. Imorgon åker vi vidare här efter Karlifoniakusten. Puss!

2010-10-19 @ 01:51:18
Postat av: Lottan

Hej!

Min text drogs också ihop, men bara i chrome, jag bytte till internet explorer eller mozilla, de funkade för mig. Fin blogg btw

2010-10-21 @ 18:53:22
URL: http://skinnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback