måstemåstemåste

Har ni perioder då ni fått för er att ni behöver allt i världen av produktioner? Nu har jag fått för mig att jag MÅSTE ha en ny vinterjacka och nya vinter skor. Två par. Ett par finare och ett par för de värsta dagarna. Jag MÅSTE ha en ny soffa. En XL med divan. Den ska vara hasselnötsbrun, men då måste jag tapetsera om i vardagsrummet igen, till gammeldagsrosa/beige. Och då måste vi sälja allt vi redan har där eftersom det för tillfället är ett väldigt stilrent och svartvitt rum (Såå inte jag). Så då MÅSTE jag ju köpa ny tvbänk, nytt soffbord och massa annat. Sen så MÅSTE jag köpa ett hus på landet. Gärna granne till en hästhage eller så. Och detta ska helst ske innan 22.00 IKVÄLL!

Jag kan med andra ord inte sitta kvar här längre. Dax att börja beta av listan. Eventuellt dra täcket över mig och hoppas att jag vaknar om några dagar med massa nya prylar och ett halvt livs ångest på en och samma gång.
Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback