hemmagjord Ben & Jerry för den fattige

God Morgon.
Jag blev tipsad här på bloggen att om jag bloggar via Explorer så dras inte all text ihop sig som den gör när man skriver via Chrome. Vi testar! :)


igår jag var en sväng på stan för att köpa en klänning jag hade spanat in. Men det blev inget köp men hittade ist ett jäkligt snyggt nagellack och en stor ring (PASSION!) istället.



Färgen är lite mörkare IRL och heter Moody Model, H&M


Här om dagen gjorde jag en egen variant av Ben&Jerrys hallon&choklad glass. Jag hade en vaniljglass med chokladcrisp, la i en skål tillsammans med frysta hallon & björnbär och mixade ihop det lite, sen kokade jag en egen chokladsås och la glassen i den varma chokladsåsen. MEEEN, gott. B&J, släng er i väggen!;)


Kommentarer
Postat av: Lottan

Tack för tipset:) Ska nog testa den där goda glassen som du gjorde, lät super gott! Måste nog även köpa det där snygga nagellacket som du köpte också=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback