fat camp hela helgen

Åter hemma i staden efter en rehabhelg i Norsjö. Har, som alltid, levererat högsta gradens rehabilitering. En aningens fat camp, men vad gör det om 1000 år. Pizza, choklad, chips, Cola, bananpaj.. Tur att man inte är världens största fan av pizza och chips så de blev lite hjärtegott och satsumas istället. Bäst av allt, vi har haft heela helgen tillsammans, jag och kärlek. Det är vi Inte bortskämda med.

Jag som är Sveriges största kastare har gått igenom varje vrå hos mamma och pappa och kastat, kastat, kastat sånt som inte får vara kvar. Ordning och reda, pengar på freda´!
Och i vanlig ordning så är jag sjukt sjukt peppad för festen som äger rum 11 December. Jag vet, jag borde kolla upp mitt pepp-syndrom. Men till Er som fått en inbjudan på Facebook och inte anmält er, GÖR´T! Perfekt. Det kommer att bli helt helt fantastiskt!
Söndagsmys next, Ensam mamma söker SÅKLART!
Pusstut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback