living the dream..!?

Den här dagen började bra men nu känner jag mig bara.. tom. På snudden till ett mindre sammanbrott. Ingen fara, sånt händer väl alla någon gång. Jag vet inte vad det riktigt är. Eller jo.. jag är orolig att mina drömmars dröm inte kommer att slå in..!?

.. För några månader sedan var det som att jag vaknade upp en morgon med en liten ängel som satt på min axel och viskade i mitt öra. En liten ängel som uppmuntrade mig att göra det jag drömmer om. Besöka platser jag vill besöka, följa mina drömmar. Varför ska man bara drömma? Vill man något, gör det. Go for it. Vi åkte till Florens, mina drömmars stad, mina fantasier har seglat iväg med mig till Toscana så många gånger förr och nu har vi upplevt en av våra drömmar. Det var så underbart att gå längs gatorna och känna att " det här gör vi för oss, för att det är vad vi vill och vad vi drömt om". Det var bara en av de sakerna jag har på min drömlista.

En annan sak är min framtida kärriär. Jag har Alltid sett mig som den som har lite väl mycket arbete på mina axlar, men som verkligen BRINNER för det. Som kliver upp tidigt, fixar sig riktigt snygg inför jobbet, drar på klackarna och kilar iväg till jobbet tills det blir kväll och sent och jag kommer hem helt utmattad men världens lyckligaste för att jag "living the dream". Varför drömmer jag bara? Nej, jag Ska inte bara drömma. Det här är ju för fasen något jag brunnit för HELA mitt liv. Detta har Alltid varit min livs största dröm. Varför drömmer jag?

Efter ett samtal i Fredags fick jag indirekt svar på mina funderingar som jag haft ett tag. Jag Ska följa mina drömmar. Jag Ska utbilda mig till det jag brinner för. Jag vet att jag kan, jag vet att jag vill, jag vet att jag kommer att LYCKAS.

Så nu hoppas jag bara att min låneansökan går igenom och att det går som jag drömt, annars vet jag inte vad jag tar mig till!



5-10 år från nu, detta är då Karolina de Pomian Sandell, framgångsrik Makeup artist och skönhetskonsulent.




Fram till dess kan jag behöva några att träna lite sminkningar på. Säg bara till så är jag där med penseln i högsta hugg! ;)


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Håller tummarna stenhårt för dig!

2010-11-23 @ 00:13:17
Postat av: Erikslidsdamen

Do me!!! ;)



Klart du ska "leva" dina drömmar. Go for it!

2010-11-23 @ 09:34:27
Postat av: Emma

Gör det du ska lining the dream!



Du vet jag alltid kan vara en testkanin=)

2010-11-23 @ 19:45:54
Postat av: Anonym

Go girl! Bra att veta, man behöver alltid hjälp med maken!

2010-11-24 @ 14:49:34
Postat av: Anonym

Så bra, du anonyme, men, vem är du? :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback