den sommartid nu kommer, som så många andra gånger

Imorgon det första Juni är, då kan man utan att ljuga säga att sommaren är här. Så underbart det känns, men ni måste akta er så ni ej under solens strålar bränns. Jag är väl inte rätt person att yttra mig gällande det, då efter en härlig Thailandsresa mig en rejäl brännskada bet. Jag fick ajaj i många dar, var rädd att jag tillslut inget skinn skulle ha kvar. Tur att strålarna här uppe i norr lindrigare är, då kan man under solen njuta av att vara väldigt kär.

Hoppas ni tar er tid att återhämta er från jobb under semestertiden, ta det lugnt och ha det gott så själen känns som siden. Själv vi åka till Stockholm och Småland ska, det känns faktiskt väldigt bra. Men vi även i sommarstugan ska ta det lugnt, för att åka bil genom hela Sverige känns väldigt tungt. Tur vi bor i ett vackert landskap, med kossor och älgar med rejäla gap.  Tralla till Cornelis sånger, som så många andra gånger. Nä jag har en favorit, det är riktigt bra skit. Rosenströms alla dängor, dom man kan dansa till i alla typer av kängor. Eller Ugglas låt "Trubaduren" som är så bra, jag den ska lyssna på minst en gång per da´ !

I midsommar min syster gifta sig gör, jag lär förmodligen lipa tills jag ser ut som en kulör. Eller ett besök den 7-11 Juli på Stadsfestival, på torget i Skellefteå den hålls, ej i någon unkig gammal sal. Det ska bli så sjukt kul, jag lär njuta ändå tills det blir jul. Sen Beachenhelgen i Norsjö får man ju Inte missa, men det lär inte många göra kan jag gissa.

Nu ska jag göra mig redo för en glass, den jag ska äta med en vargtass!

Trevlig kväll till er som orkat läsa det här, kryp ner i soffan tillsammans med den ni håller kär!

Pussar och kramar från mej, en helt vanlig men lite tokig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback