sunday afternoon

Ah, ensam hemma ikväll, dvs TV för MIG SJÄLV utan "ahhhhh... bahhh...uhhh...gahh.." med tanke på att han vill titta på mer historiska dokumentärer, matprogram och Simpsons medans jag vill titta på Desperat Housewifes, Top Model och Svenska Hollywoodfruar. Dock fattas en vän här och just ikväll hade jag hoppats på att jag hade fått dela en glass-skål och lite popcorn med den där fina Linda Wigren som är väldigt trevlig. Meen hon är ju 80 mil söder om mig så jag får väl avvakta till ett annat tillfälle helt enkelt.




Treevlig och häärligt TV-kväll på er.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha du slutar aldrig att chocka cärki ;) min goa vän!! nu vill jag åka upp till norrland pronto!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback