passion for.. inredning och äldre använda ting.

God Morgon. Lite småseg efter ett nattskift. Men vädret gör det omöjligt att slappa, så in i duschen sen bege sig in till stan kring lunch för lite glass med syrran och kusin.

Jag har liiiten ångest över mina senaste dagars pengaspenderande. En femsiffrig summa och jag hinner inte riktigt med i flödet... Men nu är det snart så bra som jag anser att det kan bli med förutsättningarna som lägenheten har! För självklart spenderar jag mest pengar på heminredning och dyl. Här är lite av det:


Världens mysigaste kuddar till den nyinköpta kökssoffan. 149:-/ st på Hemtex.


En broderad duk samt den EFTERLÄNGTADE kakformen som jag suktat efter såå länge.
Från Spets & Ting för ca 200:-


Nyinköpt på IKEA är stången och krokarna. Lökkorgen är  beställt från Louiseinterior.se av märket Fil de Fer.


Även denna upphängare är från Louiseinterior.se. Pyjamasen är mormors gamla ! :) Mina favvotofflor. Nallen är Kevins ;) ( Som Fredrik fick av sitt ex och av någon anledning hamnade i flyttlådorna från Sthlm. Därför kändes de passande att Kevin fick tugga sönder den ;) )


Nya sänglampor från IKEA. Det blev SÅ otroligt fint med dem. Nöjdast Nöjdast Nöjdast....


Lite småpyssel i väntan på jobbet...

Imorgon har vi hyrt en släp så vi kan åka och hämta hem Kökssoffan. Den har dröjt för att den har varit på målning. Gissa vem som kommer att ligga på sofflocket och jäsa i paltkoma då... (Inte jag alltså,hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback