mörkrädd for life ?

Jag slutade jobbet för ca 30 min sedan. Sitter hemma själv. Och jag är så mörkrädd. Åh. Är jag 5 eller 23? Hm, hm hm, svår fråga, hm hm hm hm hm hmmmmmmmmm. Jag tycks se små svarta troll i min ögonvrå som hoppar och tjoar i hallen. Jag har snart fått nackskott av allt " VA VA DEDÄR?!?!?!?"-ande. Efter 1,5 år tillsammans med min fästman så verkar han inte känna mig 100% att han vet att jag är mörkrädd. Nä, för när jag entrar dörren är det svart som i graven. Det kom en liten droppe men vad gör det om hundra år. Nädå.

Den 22 Maj har jag planerat en riktigt trevlig personalfest för arbetsgänget. Det var på tiden. Blir min första med detta gänget. Och det blir catering, 4kamp, skålar, festlokal och förhoppningsvis en riktigt trevlig kväll.

Ja, nu är alltså Lady Gaga på Collage och minglar runt. VARFÖR ÄR JAG HÄÄR! Nu höll jag på att säga " Man bor på fel ställe", men säger jag det så säger jag emot mig själv. För några månader sa jag så och då flyttade jag till norrland igen. Så, jag är på rätt ställe, men inte just nu..!?!? :)

Vänta lite, det kommer ett till inlägg om någon minut. Ska uppdatera musikarkivet lite! :P

Annars så, natten på er. Hoppas Ni finner den behaglig och ljummen. Själv så fryser jag så in i helvette i kallhåle vi sover i. Vad gör det om tusen år.

Puss från en stelfrusen fiskpinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback