Kockum interior-day !

Ahh, jag go nuts när det kommer till inredning idag. Klev upp relativt tidigt i morse, startade datorn och titta runt på alla sidor med lantlig inredning som jag kom åt. Och Tradera förståss ;) Jag är inne i ett litet Kockum Design il. Jag längtar tills löööönen kommer. Denna sommaren ska vigas till loppisar och söta små landhandelsbodar.

Här är några cravings jag suktar efter. Det är de små tingen som gör det hela!


Lisbeth Dahl-design



Kockum-design







Louiseinterior.se , inköpslista






Och jag har fyndat en kökssoffa på loppis dessutom. Nu inväntar jag bara att den ska målas vit sen ska den få flytta in hos oss! :) Mamma har även rotat fram ett gäng gamla pinnstolar på vindan som ska målas om. Och på Torsdag bär de av till IKEA och där ska ett nytt köksbord införskaffas. (Jag är iof liite anti Ikea och nyproducerade ting men ibland får man vara lite bekväm kanske.. ) Sen är jag nöjd... kanske..!? ;)

Köksbord "Norden"




Jag behöver ett större boende. En västerbottensgård på landet vore inte fy skam! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback