"halv 8 hos mig ( Stina )"

Ja hejsan ja. Eller God Morgon. Uppstigen ur dvalan från igår.

Jag måste bara inleda med att säga att Stina är helt fantastisk på att annordna trevliga tjejkvällar. Hon avancerar så till den mildaste grad. När vi kom blev vi bjudna på en coctail. Sedan serverades vi VB-paj och ett glas rött. Till desert fick vi vaniljbrulé och en hallonmojito. Sedan tog Emma över och bjöd på pärondrinkar och sist skålade vi i Fias Asti Cinzano. Så sjukt trevligt det var. Sen åkte vi ut på krogen.. En sväng via Calles sen S8.

Kring halv 2 gick jag och Emma till Old Williams för att invänta att Fredrik skulle sluta. Vi utförde vår "praktik" som vi sa, hehe. Dock hade vi nog inte lyckats kasta ut kioskmongona så vi åskådade ist.

Vi tog oss ann två uppdrag igår.

1, Göra Old Williams till det nya IT-stället i Skellefteå.


eller...

2, Återinföra ICQ.

Vi highfive:ade på alt 1, men insåg ganska snabbt att det är nog en smått omöjlighet, så..

ALLA ICQ-ANVÄNDARE, LADDA NER PROGRAMMET OCH BÖRJA ANVÄNDA DET IGEN!!!!!


Heheh, Tack för en supertrevlig kväll igår iaf, alla inblandade! Halv 8 hos mig blir hos någon av oss nästa gång, Stina! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback