!%#&%¤%

Blä. Jag känner mig halvsvag till mods. Det är något som inte har känts riktigt rätt. Jag har kommit på det. Fredrik jobbar varje helg. Ibland veckodagar med. Jag jobbar veckodagar och var 3dje helg. När jag kommer hem dröjer de inte länge tills han drar iväg. Det är typ hej-hejdå förhållandet på hög nivå. Och snart åker han till Sthlm och jobbar under Love 2010-veckorna. Aha, jippi eller. Så jag har kommit på att vi kommer inte att kunna umgås för ens i mitten av Juli. FATTA SJUKT. Då har typ halva sommaren gått och man får återse sin kärlek igen. Hopp. Min första semestervecka får jag även spendera alena. Vi bestämde att vi måste hitta på något på tu man hand snart. Det är inbokat, om 1,5 vecka.

Sugit värre. Kärlek är skit när man inte har möjligheten till närheten när, var och hur man vill.

Gissa låt....

 

..Rätt svar: Love Hurts, bra där!!!

 

Ps, dom fantastiska hamsterkinderna har jag byggt på min egna verkstad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback