endorfiner i överflöd.

Åh jag är så glad idag. Endorfinerna spirar i kroppen. Jag vet inte riktigt vad det är. Eller jo det vet jag, jag är exhalterad inför sommarens semester. 2,5 vecka i slutet av Juli.  Roadtrip med Emma och Anton ner till Sthlm. Bo i lägenheten tillsammans. Göra massa skoj. Gröna Lund, Skansen, Skärgården, Shoppa, Gamla Stan, Allt.. Sen när de åker norröver igen åker jag och Fredrik ner till Småland och ev. Öland en vecka. Gud så mysigt det ska bli. Då har hans föräldrar precis kommit hem från St Tropez och Florens så man kan ju hoppas på lite fääääärskt gott vin på kvällskvistarna! :P Jag brukar inte vara speciellt superexhalterad på Sverigeresor men det är visst ett undantag nu. Synd bara att det är så lång tid kvar.

En till sak är jag också glad över. Jag har alltid varit en sucker för namn som är lite anorlunda och jag vet att ända sedan barns ben har jag önskat mig ett anorlunda efternamn. Så kom Fredrik in i mitt liv, bärandes på ett anorlunda efternamn, men som inte jag kunde ta efter den dagen vi gifter oss - trodde han ja. Så sitter vi en kväll och tittar på serien om Familjen Bernadotte och vi kommer in på det där med efternamn. Hon kunde ju efterta kungens efternamn. Varför kan inte jag få hans släkts efternamn då? Det blev genast att researcha i detta och han hade haft så fel, så i framtiden kommer jag att få heta Carolina De Pomian, inte Wikström.

Så min barndomsdröm fick ett happy ending tillslut.

Petitesser och struntprat tycker ni nog säkert nu, men jag känner mig ganska tillfreds med mitt framtida jag! :)



Känner ni att vi närmar oss sommaren med stormsteg? :D Eller, det har väl kanske inte känts så i helgen med tanke på vädret, men.. Snart inne i mitten av Maj. Om man får vara optimistisk ! ;P


Ha en bra dag på er.

Kommentarer
Postat av: sys

så du ska inte heta Carolina W DePomian? Det är ju häftigt...ehh..eller? Ne, satsa bara på DePomian :-)

2010-05-03 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback