el shoppingo!

I morse väcktes jag av att mammas mobil ringde. " Raaraa a a aaa..ramma rammamaaa, Gaa Gaa ollallaaa.. Baad Romaance.." men lyckades somna om. Efter en härlig frukost på balkongen så stegade vi in mot stan för en heldag. Jag hittade äntligen The Dress att bära på det stundande bröllopet. Som jag har letat. Så beställningen jag gjort från Bubbleroom åker handlöst tillbaka igen. Gick in på Synoptik och hittade ett par solglasögon dessutom. Är i stort behov av ett, då mina favisar har gått sönder. Stora som täcker bakisögonen den dagen det behövs. Det blev ett par Björn Borg som ska ta en härliga omväg via Småland innan de anläder på hemmamark igen. Efter denna givande dag med ömmande fötter så begav vi oss mot syrran där det bjöds på firre. Och nu är jag åter i min ensamhet, några plagg rikare, några ( HOST) kronor fattigare.

Ja, nu går jag mot en jobbhelg med avslutning middag på Söndag hos fröken Emma och Herr Antonious.


Så var det med den saken. Funderar på en sängfösare snart. Trött. Eller.. sängfösare = sova, väl? Eller? Annars.. vet jag inte om jag menade det...!?

Nåja, hursom, God natter mina skatter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på inköpen, plz =)

2010-05-07 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback