o-bryt mitt hjärta

Det är Onsdag eftermiddag. Vi har precis ätit ett alldeles utsökt Tacomiddag på Skolgatan i Norsjö. Jag suckar och stönar över att köra de där 8 milen hem till Skellefteå. Fredrik uppmuntrar med färd-Cola samt att prata med mig, ist. för sova. Tillslut ar samtalsämnena slut ( Han frågade vad det första jag ska göra i Thailand är.. sen blev de tyst, mycke v har att prata om då..) så tänkte jag att det skulle vara mysigt med lite Lugna Favoriter. Kärlekssångerna flödade och kärleksfull som jag är tänkte jag sjunga med låten, som i detta fallet var Toni Braxton-Un-break my heart. " UUUN-BRÄJK MAJ HAAAAART. SÄJ JO LÖV MI AGAAAAIN". Jag försökte t.o.m hålla samma tonart som henne, leva mig in i denna nostalgiska kärleksballad. Det tog inte lång stund förens Fredrik bröt sin tystnad.. I min kärleksbubbla tänkte jag att han kanske skulle säga "Åh älskling.. vad fint... du är så söt!" Vad säger han?


"Det låter som dom i Singing Bee!"

Tystnad. Musik & Romantik... no more!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback