ny leksak

Jag ber om ursäkt, men jag har blivit med iPhone, hoppas det är svar nog. Inte för att den är väldigt rolig, för de är den, men jag är inte teknikens underbarn så jag tar lite lång tid på mig att ens fatta vad det är för något (En telefon..!?) Jag har redan ett favoritspel, det heter Paper Toss. Man kastar alltså papperstussar i en sopkorg när det blåser en fläkt mot. Roandeee..

När jag kom hem från jobbet står Fredrik i hallen redo att bege sig till Stockholm. Han frågar om jag inte ska komma ner på Fredag morgon efter jag slutat jobba. Ptja, jag är väl inte den som är den så sure. Stockholm HERE I COME. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad underbaaaaaaaaaaart det ska bli att få återse den kära staden men främst det uunderbara Kungsholmen med den uuunderbara lilla tvåan som en gång var min hemadress. GAH! , som Style By Mats-Mats hade sagt!

Ska bli sniice:igt. Om och 2 veckor är vi i Thailand. DET ska bli snice:igt mina vänner.

Puss.

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Åh. Hälsa Kungsholmen och njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback