klockor ringa..

Ja nu nalkas det bröllopstider. Det ska bli mycket trevligt, speciellt när det gäller en familjemedlem. Jag är dock en sucker för vigslar. Jag är SÅ bölig. Eller bröllop ö.h.t. Är de bröllop på TV bölar jag. Är det bröllop i Våra bästa år bölar jag (Ja, då äre illa..). På brorsans bröllop bölade jag så fort jag kom in i kyrkan. Herreguud vad jag bölade. Det bara rann. Jag blir så känslofylld. Så nu är jag lite gruvsam inför syrrans på midsommar. Kommer jag att överrösta musiken? Kommer jag att skapa vattenskada? Är det ens någon idé att jag sminkar mig? Kommer min fina klänning täckas av tårar hela kvällen? Hur många paket snorpapper ska jag ta med?

Vilket i-landsproblem! ;P

Och, hur ska det gå när det är min egna tur? Innan dess måste jag ha gjort ett ingrepp i mina tårkanaler!

Men det ska ändå bli skönt när detta inför bröllopet är över. Det känns inte som jag har någon direkt prio på min systers lista såhär inför ( Ja, jag har förståelse för det, självklart), men det var som.. ett tag sedan hon ville umgås med sin lillasyster!

Big sis, hoppas du har över en minut för mig någongång under sommaren iaf! ♥

Nu ska jag finslipa mina ord inför festen och brainstorma på något nytt då vissa planer helt gick i stöpen!

Men först, morgonpromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback