4 juni

Nu är jag singel i stan. Karln har tagit sitt pick och pack och invarderat Stockholm för att jobba inför det kungl. bröllopet fram till den 20 Juni. Och lämnad åt sitt öde är lilla jag buueheu! Nä, det ska nog gå bra. Ska åka hem till Norsjö hela nästa vecka och mysa. Det är t.o.m lite småmysigt att sitta själv vid köksbordet och filosofera med radion i bakgrunden.

Innan han åkte igår så tog vi en långpromenad på närmare två timmar. Vi gick via fåglarna på Nordanå, genom Bonnstan och tittade in i kammarna och älvspromenaden hemåt. Plockade blommor på vägen, såklart. Så nu `doftar`hela lägenheten hägg. Gissa om jag får flashbacks till sommarloven eller vad.

I morse när jag kom hem packade jag upp Traderavinsten på brödrosten och ställde den på plats. Så otroligt söt. Sen mixade jag ihot en hallon/jordgubbssmoothie och satt mig på den nya kökssoffan och lyssnade på Mix. Det är ju för underbart att sommaren är här. Tänk så mkt lite sol och blommor gör för humöret.








...och lite blommor i datarummet också såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback