oo whatcha doin ?

God Dagens mina kära läsare. Nu har jag halkat efter lite i uppdateringen som vanligt men jag tror inte det spelar någon roll när jag ändå inte har något extraordinärt att skriva om :)

Jag är kvällssingel i helgen som vanligt. Jobb vaarje helg för mannen i hushållet. Lagomt upphetsande för mina helgbravader-not. Jag har inget liv Fre och Lör. Ja jo, jag har ju mina vänner såklart men då de har lite mer fullspäckade påhitt än vad jag har så kör de ofta ihop sig. Jag gör förvisso ingen större uppoffring heller, om någon läser detta, jag är helt ensammen imorgon kväll och sugen på lite vin och brudar. Kanske för mkt begärt men ni vet var jag finns om ni är i samma sits som mig ;)

Har precis ätit en otroligt lyxig middag bestående av fralla med skinka, gurka, tomat och pepparsalami med lite blåbärssoppa till och till desert blev det 2,5 praliner direkt från Karlas Frukt, Östermalm, Stockholm. Heavy shit. Mmmm...(?). Som balsam för min onda ihåliga tand som bör besöka herr munpillare omgående.

Imorgon hoppas jag på shopping shopping shopping och träna. Jag vill ha något nytttt.. Fira att jag äntligen tagit tummen ur och betalat våra resor. Det har legat som en börda på mina axlar ett tag. Det är bara lata av mig ;P


Nåja. Nu ska jag inte uppehålla Er dyrbara tid, my dear you´s. Have a great F-day, with or without me! ;)

Tjing. ( Jag kanske återkommer senare när jag är uttråkad x 200 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback