lite småkyligt ute va ?

Det är ofattbart kallt ute idag. Vi tog en promenix in til stan för att hämta ut mina skor som äntligen har anlänt och Fredrik tyckte att det var en god idé att gå längs älven , vilket jag senare tror att han ångrade bittert. Enligt Team Sportia-kvinnan var det närmare -35 ute ( med vindarna inräknade..)
FÖrutom skorna blev det ett linne och en hood med. Så nu har jag ny träningsoutfit och det känns ganska viktigt att känna sig fin, även på gymmet. Visst?

Så nu har jag proppat i mig ägg och keso och inom kort väntas jobb till imorgonbitti, sen bär det av till gymmet direkt efter. Hej å hå! Men de är så kul när man kommit igång och motivationen fortfarande finns kvar. Bra när man är två, peppa varandra lite!

Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback