I´m overload.

Direkt efter jobbet bar det av raka vägen mot Friskvårdskompaniet. Jag är helt säker på att om jag skulle spara det några timmar så skulle min röv fastna i soffan resten av kvällen.

Jag körde på som utav attan. En timme blev t.o.m för lite för att jag insåg att jag var kungen på trampmaskinen idag. Heja Heja. När jag gick till strechrummet för att göra lite situps och sånt så kom en märklig tjej in som har flinat åt mig under hela passet. Jag stoppar in iPoden i öronen och lägger mig ner och blundar för att köra på. Jag känner på mig att denna tjejen är in to me. När jag efter några sit ups tittar upp så står hon där vid min sida och flinar det största flinet, samtidigt som hon pratar med mig. Jag hör ingenting och det verkar inte hon fatta så jag stänger av ljudet. 

Hon: " MEN OOOOOOOJOJOJ VAD DU ÄR DUKTIG"
Jag: " Eeehhheh.....he...."
Hon: " Jätte duktig. Jag har varit här ett tag och har redan förlorat 8 kg heheheheheeeeheh"
Jag: "Oj......oj...oj...."
Hon: "Vad KUL att du börjat här också. JÄTTEROLIT"
Jag: "Jaah... heehh.. tack..!?"
Hon: " Bra jobbat! KÄMPA KÄMPA! *armrörelser*
Jag: " JAJAMENSAN!!"


Och där fick jag än en gång bekräftat att skumma personer dras till mig. Jag är som en magnet till dom.


Kommentarer
Postat av: sys

same here! kanske något med familjen :-)

2010-01-05 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback