hårhårhårhårhråhråhråhårhår, man blir ju som besatt;)

Oj, jag "råkade" att inte skriva på några dagar. Så det kan bli.

Nu har jag precis tryckt dagens middag. Jag gillar när karl´n står i köket när man kommer hem efter jobbet, i vanlig "älskliiing, maten är klaar"-anda. Det blev iaf kotletter, ris och bea. Riktigt grabbkäk. I like.

Härom kvällen tog jag ut mitt äälskade löshår som har varit min trogne följeslagare i några månader. Men efter att ha lessnat att måsta avvara 20 min i badrummet enbart för att borsta håret så fick jag nog. Tror även Fredrik fick nog, när han var gång påpekade hur förbannat hårigt det var på toagolvet. Wops ;P

Fast jag insåg att jag är mer eller mindre hårlös efter detta våldsamma kalaset mot mitt egna hår, och tänk vad lite extra hår kan göra för självförtroendet, så nu har jag beställt nytt hår. Haha.. Jaaajajajajaja onödigt säger en del, väldigt nödvändigt säger jag! ;P (Jag tog nog även rekord i att skriva hår...)

Imorgon ska vi ha Tacomys på jobbet. Det ska bli trevligt. Sen veckans första träningspass. Träning Tors, Fre, Lör och Sön. Ingen rast, ingen ro ! :)

Snart kommer brorsan + fru och hämtar upp oss för lite bubbel på hans jobb. Det har varit efterlängtat allt för länge nu.

Vi hörs senare hörrni! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

DU måste skriva varje dag.. annars kommer jag skicka en liten bomb.. :) du är ju min lycka i blogg världen. :)

Postat av: jillbacill

Håller med, shit vad jag ser framemot vår dag i luleå med SPEK!!!

2010-01-14 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback