hår, mat och det obefintliga partyt.

Efter en hektisk dag är jag äntligen på rumpan.
Vi hoppade upp ur sängen redan efter 8 i morse och strax där efter begav vi oss mot gymmet för ett träningspass. Sen hem och duscha för att sen möta upp Kevin som skulle till veterinären och klippa klorna.

När jag kom hem satt jag mig med håret , som kom med posten igår, för att börja sy. Ca 3 timmar senare var det klart. Sjukt jobbigt och nästa gång ska det definitivt beställas färdigsytt.

Sen började jag med middagen som jag skulle bjuda mamma och pappa på. Det blev en improviserad soppa gjord på:
-Cocosmjölk
-Curry, gul och röd
-Kanel
-Salt
-Buljong
-Svartpeppar
-Citrongräs
-Färsk vitlök
-Charlottenlök
-Annanas
-Färsk chili
-Thaiwok grönsaker
-Räkor
-Creme Fraische

Det blev riktigt gott och starkt.
Sen blev det tacopaj och slutligen hallonpaj med vaniljsås med cocoscreme och limeskal.



Nu är jag sjukt sugen på en spontan fest, men det verka gå trögt att hitta någon fler än jag som är på den spontana partykvällen så jag får sitta här bakom datorn och Spotifya och drömma mig bort i mina egna fantasier.

Och denna pinglan var det Inte igår man hörde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback