det närmar sig med smååa småa steg

God Morning sunshines.
Jag vaknade för inte så länge sedan. Jobbat natt.

Jag har inte tänkt så mkt på resan ännu, konstigt nog, men nu slog det mig. I paradiset om två ynka månader. Sjukt skönt. I helgen shoppade jag loss bland Hawaiian Tropic SPF, aftersun, olja och bodybutter. Nu jädrans ska jag bli en cocostopp. Hjälp mig, har jag missat något viktigt to-do inför?

-Kolla passen - Check!
-Tagit sprutorna - Ska ringa min bekanta och få recepten utskrivna.
-Köpt ny bikini - Check!
-Inhandlat SPF - Check!
-Betalat hela kalaset - Snart så..
-Packat ner Cilla och Jonny - Ni får vara ert egna bagage ;)

Missat något viktigt?
Cilla? Är du me´? :D

Thaaaaailand, jaglängtarefterdigmenjaglängtarinteefterresantilldig tjohjooo!




Kommentarer
Postat av: Cilla

Tror du fått med det mesta!! :)

Jag har fått tid för undersökning den 8 feb. Jag tvivlar ju på att doktorn tycker det är bra att jag åker... men OM... OM jag inte får åka... (vilket jag VILL VILL VILL VIIIIIILLLLL) så kommer ju ni guys ha det underbart ändå.. frågan är bara vart ni ska bo andra veckan? Typiskt mig då att sätta er i klistret så... ;( Men som sagt jag säger inget föränn jag har varit hos farbror doktor.



Det finns ett jättefint hotell som ligger på typ en tusing p.p bokat från Sverige i Khao Lak. Tänkte som ett jäkligt bra alternativ andra veckan. kolla in Takolaburi Cultural & Spa Resort... Tänkte att om vi inte följer kan ni ju lyxa till det andra veckan utan att behöva lägga några grova pengar... Lyx för liten slant - de e thailand det!! :D

Postat av: cilla

bör dock tillägga att den där tusingen var för en hel vecka, i deluxerum med frukost :D

2010-01-25 @ 22:17:57
URL: http://cillasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback