" ÄR DET EN MÖRDARE HÄR?"

Tjoooooooooooooooooooooho.
Kl är snart mitt på dagen och jag sitter halvnäck, svettig och äcklig efter ett nattarbetspass följt av cellprovstagning hos barnmorskan och träning. Min superduperenergi har snart maxats. Inte än. Skulle lått kunna ta en lång promenad. Sen skulle jag nog behöva sova i ett sekel. Jag har grymt lust att vända ut och in på hela huset. Råstäda som om det vore det sista jag fick göra.

Jag blev skrämt till en hjärtattack inatt. Kring 2-snåret bröts tystnaden och ett hjärtskärande skrik utbröts. Mörkrädd som jag är tände jag lampan, försökte fatta vad fan som händer, hinner tänka "Ånej jag visste de, de äär en mördare här ändåå" , springer in till personen i fråga. Puh, det var ingenting. Bara lite konstigt nattbeteende :)

Imorgon anländer Fredriks familj ända från Småland. Ska bli trevligt att få adelt besök över helgen. SYnd att Skellefteå inte har så mkt att erbjuda som kanske faller just dem i smaken. Nåja, tror nog att det viktigaste för dem är att få träffa sin lilla (WORD!!!) son.

Nu ska jag vila fem minuter innan energiknippet i mig är igång igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Luncha på tisdag?=))

2010-01-20 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback