10:49

God Morgon.
Jag måste ställa klockan numera för att få mig upp i tid ( senast 9, annars är det ju mit ti dagen), vilket är ovanligt för mig som är så morgonpigg! :)
Nu är snart gästerna på ingående och allt som vi skulle hinna idag fick vi pressa ihop och slopa diverse såsom träningen, buhuu ;(
Vi ska snart iväg och handla maaaassa mat. Ikväll blir det jumbopasta med ädelostsås made from scratch. Sjukt gott. Och på Lördag kommer mamma och pappa. Så ska föräldrarna få träffas på riktigt för första gången, efter sisådär 1,5 år :) Eller mamma har träffat dem en snabbis tidigare. Jag kännerf lite press på mig. Jag ska baka egna praliner och fudge för att ha lite smarrigt att bjuda på iaf ;P

Så, om jag inte skrivs något mer under helgen så vet ni att allt är som det ska, är bara lite social av mig med besökarna! :)

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback